Επεξεργασία δεδομένων.... Ευχαριστούμε που περιμένετε
Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεται η δημιουργία λογαριασμού για να παραγγείλω κάποιο προϊόν;

Δεν χρειάζεται η δημιουργία λογαριασμού για να παραγγείλεις. Αν όμως είσαι συνδρομητής της ΜΤΝ μπορείς να συνδεθείς με τα στοιχεία του MyBill λογαριασμού σου και να επωφεληθείς χρησιμοποιώντας τους ΜΤΝ Rewards Βαθμούς σου για την αγορά.

Πως μπορώ να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΜΤΝ;
Επιλέγεις το προϊόν που θέλεις από οποιαδήποτε σελίδα και το προσθέτεις απευθείας στο καλάθι αγορών σου. Στη συνέχεια ολοκληρώνεις την παραγγελία σου επιλέγοντας τον τρόπο παράδοσης και συμπληρώνοντας τα στοιχεία σου και τα στοιχεία τις πιστωτικής σου κάρτας.
Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Μπορείς να πληρώσεις για την παραγγελία σου με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Η υπηρεσία παρέχεται σε συνεργασία με την JCC Payments Systems (JCC), η οποία παρέχει ειδικά συστήματα για την ασφαλή διαβίβαση των στοιχείων της πιστωτικής /χρεωστικής κάρτας.
Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου μπορείς να επιλέξεις να παραλάβεις τα προϊόντα σου είτε από κατάστημα του δικτύου της ΜΤΝ της επιλογής σου είτε να σου παραδοθούν στην διεύθυνσή σου από εταιρεία ταχυμεταφορών.
Υπάρχει κόστος για την παράδοση της παραγγελίας μου;
Είτε επιλέξεις να παραλάβεις τα προϊόντα που παρήγγειλες από κατάστημα MTN της επιλογής σου ή με απευθείας παράδοση στο χώρο σου από εταιρεία ταχυμεραφορών, δεν θα υπάρξει καμία επιπρόσθετη χρέωση στο τελίκο ποσό της παραγγελίας σου.
Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών;
Τα προϊόντα που παρήγγειλες αποστέλλονται στη διεύθυνση που δήλωσες ή στο κατάστημα ΜΤΝ που επέλεξες εντός 2-4 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση παράδοσης, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου μέσω τηλεφώνου ή/και ηλεκτρονικού μηνύματος για να σε ενημερώσουμε.

Είμαι εγγεγραμμένος στο MyBill. Μπορώ να χρησιμοποιήσω του MTN Rewards βαθμούς μου;

Για να χρησιμοποιήσεις τους βαθμούς σου θα πρέπει πρώτα να συνδεθείς χρησιμοποιώντας τους υφιστάμενους MyBill κωδικούς σου. Αφού συνδεθείς επιτυχώς και επιλέξεις τα προϊόντα που θες να αγοράσεις, στο καλάθι των αγορών σου θα εμφανιστεί η επιλογή εξαργύρωσης βαθμών και θα μπορείς να επιλέξεις τον αριθμό των βαθμών που θέλεις να εξαργυρώσεις.

Πως μπορώ να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Για να ελέγξεις σε πιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σου, επέλεξε στο μενού την επιλογή Επιλογές Υποστήριξης – Εντοπισμός Παραγγελίας και χρησιμοποίησε τον αριθμό της παραγγελίας που σου δόθηκε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.